Az EUGLOH projekt keretein belül alkalmunk nyílt kipróbálni magunkat egy online gyógyszermarketing témájú játékban. Egy internetes szimuláció alapján kellett különböző feladatokat megoldanunk egy nemzetközi csapatban.

 

Mivel a játék maga egy „rush game”, az idő gyorsan értékké vált és naponta több feladatot is be kellett küldenünk határidőre. Első lépésként fel kellett vennünk a kapcsolatot a társintézmények hallgatóival és megbeszélni a csapatunk stratégiáját. A játék nehézségét és egyben egyik kihívását adta, hogy a csapatunkkal csak interneten keresztül tudtunk kommunikálni, a közös összeülések helyett maradt a chat. Meg kellett terveznünk közösen a termékeinket, mely piacokra szeretnénk azokat bocsájtani és milyen színtereken eladni. Azonban folyamatos visszacsatolást kaptunk a döntéseink helyességéről, és újabb és újabb döntéseket kellett csapatszinten meghoznunk, hogy a mi termékeink rendelkezzenek a legnagyobb profittal. A számok és gazdasági elemzések kiértékelésén kívül azonban a kreatív énünk is szerepet kapott a játék során. Két videót kellett leforgatnunk, megszerkesztenünk. Egyrészt a játék nemzetközi voltát ki kellett fejezni egy videóban, hogy számunkra mit jelent a nemzetköziség, másrészt a gyógyszercégünknek kellett egy promo videót is összeállítani. Összességében elmondhatjuk, hogy jól éreztük magunkat a verseny során és értékes emberekkel dolgozhattunk együtt és örülünk, hogy beláthattunk a gyógyszereszét ezen szegletébe is.

A program szegedi résztvevői: Németh Zsófia, PhD hallgató; Varga Patrícia, Falusi Fanni, Virág Kinga, Party Petra, Pomaházi Zsanett, Sipos Bence V. évfolyamos és Kovács Anikó IV. évfolyamos hallgatók.

eugloh   eugloh2

Pin It